Ocenenie Dubnických novín

Myslím že je najvyšší čas opäť okomentovať oficiálne dianie, respektíve okomentovať vedenie nášho mesta a jeho činy. Najnovšie mediálno-marketingové kanály Dubnice nad Váhom boli zaplnené informáciou o neuveriteľne stúpajúcej kvalite papierového periodika „Dubnické noviny“. Najskôr som tejto informácií nevenoval moc pozornosti, nakoľko za tým všetkým stojí „neziskovka“ TI Slovensko (Transparency International Slovakia) a ja mám na túto organizáciu, jej rebríček hodnôt a selektívnu „objektivitu“ svoj názor. Časom som ale prekonal nechuť a predsa som popozeral to, čo o tomto „úspechu“ píše propagačné oddelenie Mgr. et  Mgr. Petra Wolfa a aj samotná TI Slovensko. Priznám sa že som sa opäť schuti zasmial…
Pokiaľ sa touto témou a vôbec témou propagandy v našom meste chce niekto vážnejšie zaoberať, najskôr si musí uvedomiť niekoľko základných faktov:

  1. Na Slovensku podľa mojich zistení a vedomostí neexistuje mesto do 25.000 obyvateľov, ktoré by malo tak veľké a teda aj tak nákladné PR oddelenie, ako Dubnica nad Váhom.
  2. Rovnako nepoznám iné vedenie mesta, ktoré by si neustále robilo takto masívny a agresívny marketing a public relations, ako vedenie nášho mesta, teda Mgr. et Mgr. Peter Wolf.
  3. Veľmi dôležitým faktorom pri posudzovaní tohto všetkého je aj skutočnosť, že v starých časoch, ktoré vedenie nášho mesta porovnáva, robil Dubnické noviny jeden jediný človek. Pokojne si tento fakt môžete overiť u JUDr. Juraja Džimu – terajšieho právneho zástupcu mesta a bývalého hovorcu a pravej ruky primátora Ing. Jozefa Gašparíka.
  4. Dnes DN (a vlastne aj celú propagandu) kreujú minimálne traja zamestnanci. Píšem schválne „minimálne“, lebo každý kto sa trošku pozornejšie zaujíma o tieto veci vie, že neoficiálne sa do tejto činnosti intenzívne zapája ešte aspoň jeden, teda štvrtý zamestnanec mesta.
  5. Okrem týchto nákladov na propagačné oddelenie naše mesto platí aj mediálnu spoločnosť v Považskej Bystrici, ktorá vytvára tzv. „Dubnický magazín“ .. možno ste ani nevedeli. 😀 



    Len v roku 2021 sme MY občania vyplatili za propagáciu Mgr. et Mgr. Petra Wolfa firme MEDIA Centrum s.r.o. Považská Bystrica 43.500 eur
    . Pokojne si to môžete prepočítať aj na štyri roky „vládnutia“… 😉 To či tieto náklady sú primerané a či sú zmysluplné, ponechávam na uváženie čitateľa:

http://www.tvpovazie.sk/index.php/videoarchiv-3/dubnicky-magazin

Ale poďme pekne späť k realite výsledkov, ktorými sa Mgr. et Mgr. Peter Wolf tak chválil…

Najskôr musím odcitovať jeho vlastné slová:
„Z hodnotenia Transparency International Slovensko máme úprimnú radosť. Úspešný posun v rebríčku odzrkadľuje našu snahu informovať obyvateľov mesta spoľahlivo, pravdivo a transparentne. Stále máme priestor, kam sa môžeme posunúť a spolu s kolegami sme pripravení využiť ho.“

a konfrontujme to s textom, ktorý smerom k našim DN uviedlo Transparency International Slovensko:
„Periodikum Dubnické noviny prináša iba oficiálny názor politického vedenia, diskusia úplne chýba.“

A pozrime si porovnanie rokov 2016, 2018 a 2021 práve v tých faktoroch, ktoré sú najzaujímavejšie, z veľkosti „politickej plochy“ (plochy venovanej propagande vedenia mesta, teda osoby Mgr. et Mgr. Petra Wolfa) a z počtu „zmienok o vedení samosprávy“:
Nie je k tomu čo dodať. Možno len jednoduchý sumár. Plocha v Dubnických novinách, venovaná propagande vedenia samosprávy, teda Mgr. et Mgr. Petra Wolfa sa zväčšila v roku 2021 oproti roku 2016 viac ako dva a pol násobne! O takmer štvrtiny vzrástol aj počet zmienok o vedení mesta. Aká pluralita, aká transparentnosť? Všetko iba v duchu jedného jediného človeka. Verím že sa naplnia slová Mgr. et Mgr. Petra Wolfa, že vidí priestor, kam sa môže ešte posunúť… 😎 Zostáva stále 46,57 percenta!

Môj príspevok má úvod, má aj jadro a keď premýšľam nad tým aký záver, aké zhrnutie či posolstvo by malo z neho plynúť, napadá ma len jedno:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.