Vodu káže, kávu pije…

Mgr. et Mgr. Wolf si stojí za slovom – hlása jeden z jeho najnovších statusov. Realita je ale taká, že len vtedy, keď sa mu to hodí. Toto som už X krát dokázal. Stačí sa pozrieť hlbšie do histórie tohto blogu. A v skutočnosti môžem toto jeho prehlásenie opäť označiť za politický marketing a lož. Mesto samo kvôli marketingu neustále vytvára vizuálny smog. Napríklad billboard na Chateau Mignon, či na oplotení prestavby bývalej ZUŠ-ky a mnoho iných.


Toto prehlásenie vyznieva ako výsmech Dubničanom. Evidentne ich považuje za blbých, keď jeho najbližší človek, zástupca a viceprimátor Truchlý doslova zamoril Ilavský okres svojimi billboardami a tvárou. Aj v Dubnici nad Váhom máme „to šťastie“ … napríklad pri Tescu. Ale nie riadny billboard, ale evidentne „pirátsky počin“ v rozpore s deklarovaným snažením Mgr. et Mgr. Wolfa –  ako plachty na provizórnom oplotení. Alebo bola táto plocha schválená ako určená pre reklamu?

Aha – osoba Vášho zástupcu, ktorá je a bola „v pláne“ už ale nie je v „teame“ (celkom pekne ste vymysleli ako sa ho zbaviť)… Čo ale potom s plachtami (na fotografiách) – reklamou (vizuálnym smogom) firmy núkajúcej pripojenie do internetu a internetovú TV? Skúsil ste osloviť tohto pána, ktorý kandiduje vo Vašom TEAME dnes?! To je tá systematická práca kolegov na odstraňovaní vizuálneho smogu? Alebo praktiky „naši ľudia“?! Či v tomto prípade je to legálna a „estetická“ reklama? Kto o tom rozhoduje či je estetická, alebo neestetická?! Vy – Mgr. et Mgr. Wolf?!

Prepáčte, ale Vy ste ma presvedčil o Vašom naozaj hlbokom neestetickom bezvedomí tým, ako ste vyzdobil obradnú sieň na MsÚ!

Ako sa k tejto téme vyjadril jeden z mojich priateľov /citát/: „Vlčák si zasa pekne nakadil do úst!“ (napísal som to menej pejoratívne ako to on povedal). Ja by som zadefinoval vec ako: Opäť a zase iba marketingu slúžiace lži.


Primárnym zámerom je zničiť, alebo aspoň dehonestovať možnosť prezentácie iným kandidátom, sekundárnym poukázať ešte aj na to, aký ste „dobručký a ňuňuňu“!!! Nie Mgr. et Mgr. Táto hra z Vašej strany je veľmi priehľadná! Vy máte možnosti seba prezentácie ktoré bohato nadužívate. Iní nemajú ani 10 percent možností, mimo internet. Ale ešte aj tam máte výhodu. Používate oficiálne kanály, infraštruktúru, prostriedky a kapacity mesta na svoju kampaň a prezentáciu svojej osoby. Stačí si pozrieť nárast „politicky používanej plochy“ v Dubnických novinách z oficiálnych štatistík.


A mali sme tu aj prostriedky, ktoré sú pre mňa za akoukoľvek akceptovateľnou hranicou. Stačí si spomenúť (a pripomenúť Dubničanom) na „dvoje noviny“ z prvej polovice tohto roku – reklamu, ktorá boli distribuovaná do všetkých domácností v Dubnici nad Váhom a ktorá bola v značnej miere plná poloprávd a zavádzania. Noviny ktoré v rozpore s tlačovým zákonom neboli vôbec označené – kto ich vydal, tlačil, distribuoval – a to všetko označené erbom mesta! A najzaujímavejším by bolo vedieť pravdu – kto to všetko zaplatil. Lebo podľa cenníkov spoločnosti, ktorej materiálom sa to podobá ako vajce vajcu, celá táto dvojitá distribúcia reklamy musela stáť desaťtisíce. Spýtam sa – nešlo to z verejných zdrojov? Kľudne môžete ukázať Dubničanom doklad o zaplatení, či faktúru 😊 Veď šlo Vašu prezentáciu, prípravu marketingovej kampane pod pláštikom prezentácie mesta. Ak budem konfrontovať Vaše falošné slová s faktami … nemyslíte si že toto je pre životné prostredie ďaleko škodlivejšie? 😆 


Nie Mgr. et Mgr. Wolf. Obaja proti kandidáti by boli hlúpi, ak by pristúpili na Vašu, podľa mňa špinavú marketingovú hru. Pre nich po Vašich „zásahoch“ zostala veľmi oklieštená možnosť seba prezentácie. Dúfam že tieto praktiky „transparentnosti a rovnosti“ budú mať veľmi skorý  koniec.

z.J.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.